Brbrrr canım hamilelikte kabızlık oluyormuş diyorlar ama çok şükür ben şimdiye kadar öyle bişe yaşamadım 24. Haftamdayım vee aksine düzenli şekilde giriyorum lavaboya Çünkğ çok su tüketiyorum günde en az 3 litre içicem bazen 4 ve 5 litreyi buluyor galiba en büyük etken su içmemden dolayı