Evet canım 6 haftalıkken bende aşırı bel ağrısıyla doktora gittim kesenin kenarinda hafif kanama gördü progestam iğne ve serum yaptılar iki hafta kadar progestan kullandım kontrole gittiğimde kanama görünmedi cok şükür şuan iyiyiz. Progestan verdiyse düzenli bir sekilde alttan kullan tabi doktoruna danışarak çünkü alttan daha etkili ağızdan aldığimda mide bulantısı bas donmesi gibi yan etkileri var. Hastanede iğne yaptılar ignenin ağrısı üç gün sürdü doktor demişti zaten bunların hepsi bebek tutunsun doye yapılan müdahaleler ve kesinlikle ağır kaldırma uzanma sadece yat dinlen bol bol sağlıkla kucağına alırsın inşallah.