Arkadaşlar pazartesi günü doktora gittim. Kan idrar sarılık testim vardı 33 haftalık hamileyim. Testim temiz çıkmıştı. Geceleri nefes darlığı yaşadığımı ve burnumun tıkalı olduğunu söyledim. Burun damlası verdi birde 6 dan sonra yeme dedi. Ertesi gün geniz akıntısı ve tat koku alma duyumu kaybettim. Boğazım ara sıra tahriş oluyor. Sıcak bişeyler içince geçiyor ama. Sizce korona olmuşmuyumdur?