itsaboy16 Herkese hayırlı akşamlar♥️ Bebek hediyelikleri için önerileriniz nelerdir fikir alışverişi yapalım☺️
tubik_ itsaboy16 koronavirüs var eve misafir kabul etmeyeceğim bu yüzden gerek duymuyorum, yalnızca hastane için çikolata yaptıracağım nasipse
Selin59 itsaboy16 ben magnet yaptırdım, 1₺ kampanya vardı çok beğendim harika yapmışlar kampanya hala devam ediyor
Beyza_yzk itsaboy16 Bende geçen sene hediyelik ürünler yapıp satıyordum satış sayfam vardı ordan kalan elimde malzemeler var lavanta kesesi kolonya şişesi falan yapıcam onlarla ne çıkarsa
tgce_brs tubik_ bizde çok kalabalık kabul etmicem ama illaki en yakınlar gelmek isticek.sonucta onlarla doğumdan önce de sürekli görüşüyoruz.dogum dan sonra kabul etmemek olmaz.
Asli1453 itsaboy16 gazoz açacagı magnet yaptırdık canım bide çikolata yaptırdık üzerine kuzmun ismini yazırdık
UmmuHamza itsaboy16 [url=https://hizliresim.com/j1Y8co][img]https://i.hizliresim.com/j1Y8co.jpg[/img][/url] Ben ilk oğlumda doğal sabun dağıtmıştım bu şekilde 🥰