Kızlar merhaba , 39+4 oldum kızımı bekliyorum. 5.ayda Detaylı ultrasonda çıkan sorunlardan dolayı amniyosentez yaptırdık kızımının criduchat sendromlu olacağı sonucu çıktı. Tıbben kesin sonuç diyor doktorlar. Ayrıca farklı kromozomsal problemleri var yaşasa bile ne kadar olur bilemeyiz vs dendi hep. Aldırmamız için baskı yaptı çoğu doktor. Biran bile aklımdan geçirmedim çok şükür. İlk zamanlar çok zordu bizim için fakat sonra kızımızın hiçbir şeyi yokmuş gibi hamileliğimi yaşamaya karar verdim. Bugüne kadar geldik şükür🤲🏼 . Depremden sağ çıkan bebekleri gördükçe Rabbimin mucizesine olan umudum dahada arttı. Doğumuma çok az kaldı hepiniz hamilesiniz dualarınız kabul olur inşallah lütfen bizi de dahil edin sağlıkla kavuşalım kızımıza. ❤️