Hmlayse benim oğlumda 36+6 da hareket azlığı vardı nst cihazinin ucuyla karnıma sertçe vurunca bile çok hareket etmemisti canım devlette doktor umursamadı bile gönderdi oradaki ebe çok iyiydi bugün doğuma alınman lazım dedi iyi değil yani hareket azlığı kendi doktoruma gittim acil doğuma alındım canım başka bı doktora daha git bence