Kızlar doğumuma beş gün kaldı. Planlı sezeryan olacağım inşallah. Hani diyolar ya daha 7 aylıkken süt geldi veya bi sıvı geldi vs. Ben şu an 37+5im ama göğüslerim kupkuru nedense hiçbir şey gelmedi. Hatta biraz sıktım zorladım ama sanki hiç hamile değilim gibi kuru yani. Acaba böyle olup doğumdan sonra sütü gelen oldu mu? Gelmez diye çok korkuyorum ya inşallah gelir 😞 Bilgi verirseniz çok sevinirim🌸