Nimet1234 canım bende 1,5 yıllık evliyim işk aylar istemedim. 3 ay denedik doktora gitmeden olmadı doktora gittik sonra eşimde bende muayne olduk eşimde sprem azlığı mı ne çıktı doktor hap verdi 4 ay olmadan hamile kalıcak eşin dedi kaldımda ama sağlıksız gebelik oldu. İğneyle sonlandırıldı 5 haftalıkken falan. Ara verdik 3 ay 3 ay sonra tekrar denedik 4. Ayında tuttu çok şükür. Şuan 24 haftalık gebeyim. Ama meğerse benim rahimim kalp şeklindeymiş bu da bebek tutmasına sebep okuyor ve bebek tutsana düşük yada erken doğuma yol açıyor Şuan riskli gebeyim. Yatıyorum sürekli. Yani sen doktorunu iyi seç umudunu kaybetme. Elbet seninse yüzün gülecek böyle postlar açılınca bende kendimi hatırlıyorum adet olduğumda ağlayışımı üzülüşümü çok stres yaptım. Çok ağladım. Artık takmıyacam dedim düşünmeyecem dedim en ufak şeye Umut etmeyecem dedim ve bi baktım o ay hamile kaldım. Umudumun bittiği yerde Allahım elimi uzattı bana. Bin şükürler olsun 🙏 Rabbim Sanada en kısa zamanda bu duyguyu nasip etsin bana da evladımı bağışlasın inşallah 🙏❤️