Hamileyim-mutluyum flowers 12+4 ken kontrole gittim bişey demedi doktor ikili test için kan verdim 10 gün sonra çıkacak belki o zaman bir tahminde bulunur 😂
Rabiis flowers 10+6da ikili test için gittiğimde erkek gibi görüyorum ama kesin değil ilerleyen zamanlarda netleşir dedi👶😍
Mrvteacher flowers ben 12+4te kız olduğunu öğrendim doktorum kesin kız dedi şu an 34 haftalık olduk değişmedi 😊
MiNeNzl Bende suan 10+5 teyim ikili test için gideceğim de önümüzdeki haftalarda acaba cinsiyeti sorsammi diye düşünmüyor değilim ama kız dese veya erkek sonra degisrse kötü olur insan ister istemez hayal kuruyor Vs ne bileyim ya