Zehrauss_ Kesi ve dikişli bir Normal doğumdan sonra iyileşme süreciniz nasıl oldu ,sezeryana göre daha mı zor geçiyor bu kesilerin iyileşme süreci ,deneyim Li anneler yazabilir mi ..
Ozlemoz Zehrauss_ perşembe gecesi doğum yaptım dikişkerim var sadece oturmada sorun yaşıyorum üstüne oturunca ağrıyor hafiften o kadar çok abartı bi acısı yok şahsen işte 5 gün oldu artık kaşınmaya başladı muhtemel iyileşiyor 🙆
Ozlemoz Zehrauss_ bence sezeryan daha zor bu dikişleri Bi kaç hafta çekip kurtulacaksın ama sezeryan öyle değil etrafım da kim sezeryanlı olsa dikişim açıldı ağrıyor falan diyor doğumdan uzun Bir süre sonra bile 🙆
Mmunvvr Zehrauss_ ben 5 yıl önce devlette dogum yaptim cok kesmişlerdi dikişim coktu ve yazin ortasiydi hep terledigi icin kuru kalmadigi icin gec iyilesmisti ikinci dogumum olacak en büyük korkum dikiş yine :(
Pnrysr Zehrauss_ Benim 40 gün içinde tamamen geçmişti, ama tabi bu 40 günün her günü acımıyor ilk 15 gün falan acıyor ama dayanamayacak gibi değil. Temiz bakarsan, ilaçlarını sürersen çok daha çabuk iyileşir.
matizinsarkisi Ben de normal istiyorum ama doğurmaktan değil bu dikişlerden daha çok korkuyorum. Burda bekleyeyim 🙄
Nrgsalp Zehrauss_ ben normal dogum yaptım. Sezaryen dikişleri nasıl oluyor bilmiyorum .normal doğumda alttan dikiş olduğu için ilk günlerde gerçekten ben çok zorlanmistim. Üzerine oturmak çok zor ve acitiyordu. Bir ay içinde baya baya geçmişti. Ilk hafta m zor du