Eski9 diyetisyene gidin, ben ilk hamileliğimde 6 ayda 20 kg alınca 7. Ayda diyetisyene gittim, sadece son ayda 10 kg alma riskim vardı doymuyordum resmen. Diyetisyenle Kiloda verdim gayet sağlıklıda beslendim. Bebeğimde 4 kg doğdu ben verdim o aldı😊 ikinci hamileliğimde 12 kg aldım bebeğim 3700 gr doğdu. Şimdi 3. Ye hamileyim 17. Haftalık olduk hiç kilo almadım😁