Zehrauss_ Kesi ve dikişli bir Normal doğumdan sonra iyileşme süreciniz nasıl oldu ,sezeryana göre daha mı zor geçiyor bu kesilerin iyileşme süreci ,deneyim Li anneler yazabilir mi ..
esloka Zehrauss_ her kesi bir değil dikiş sayısı fa önemli doktor kendiliğinden yırtılmasından daha iyidir kesi dedi sezeryandan cok daha iyidir her anlamda bence