Ef24 benimde bastırarak boşalttılar ama hiç hissetmedim kum torbasınıda, onuda. Ben baya bir dayanıklıymışım herhalde🤭 Doğum sonucta canının içerisinden bir can çıkıyor kimse kolay beklemesin her türlü zorluğu var ama herşey ilk kucağına aldigın an bebeğini hafifliyor. Rabbim kimsenin kucağını boş bırakmasın inşallah, sizede çok geçmiş olsun🤍🌸