Ebrumihrimah Merhaba anneler ve anne adayları Geçen hafta tsh değerim yüksek diye ilaç tedavisi başlattı doktor. Kan tahlili de istedi sonucum çıktı değerim baya yüksek çıkmış aynı durumları yaşayan var mı gebelikte her hangi bir sorun oluşur mu ?
SeymaK Ebrumihrimah haşimato hastalığı oluyo o canım selenyum vitamini kullanmalısın hamilelikte de ilk embriyoyu yabancı bi madde sanıp ona saldırabiliyo bu antikorlar benim tsh normal ama anti tpo yüksek doktorum selenyum vitaminini kullanmamı söyledi 4 aydır hergün kullanıyorum devam da edicem
Fatma12345 Benimde tiroid problemim var şuan hamileyim ama tedavi görüyorum bı problem olmuyo ama değerin 2 2.5felan olması lazım diyo doktorlar
Ebrumihrimah SeymaK yarın doktoru arayayım bilgi alayım birden öğrendim ateş bastı valla kötü birşey değil mi bebeğe bir zarari yoktur. Şuan 8+4haftaligim
Ebrumihrimah 164.76 çıktı gebelikten kaynaklı mi önceden olan bir şey mi diye kan tahlili yapmisti Tsh 14 çıkmıştı 750 ml ilaç kullanıyorum 8+4 haftalik
SeymaK Ebrumihrimah canım kesin bi zararı olur mu bilemiyorum ben hamile değilken dahiliye doktoruna gitmiştim çıkan anti tpo sonucun yüksekti bana hamilelikte düşüğe neden olabilme ihtimali var kontrol altında tutulması gerekir demişti ama net bişey de söylememişti hamile olmadan kısa süre önce selenyum vitamini kullanmaya başladım hala kullanıyorum. Ama hamilelikte de artar mı bu değer bilmiyorum ben hamile değilken yaptırmıştım testi dediğim gibi yarın siz bi doktorunuzla görüşün solgar selenyum kullanıyorum ben fiyatı 75 tl ama 100adet var içinde 3 ay gidiyo
Ebrumihrimah SeymaK doktoru aradım şuan ameliyattaymış dönüş yapacaklar sabah olmadı bu gece rabbim şafi isminin yüzü suyu hürmetine şifa versin bana tüm hastalara inşallah evladimi sağlıklı bir şekilde kucağıma alirim🤲