Lamelif 36+4 haftalığız başımız 40. Haftada, karnı 38. Haftada bacak boyu 37. Hafta da doktor bir sorun olmadığını söyledi. Bizim gibi olan var mı 👶
Busucan Lamelif Canım sorun olmaz ama normal dogum olması cok cok zor 😊 Kafa buyuk olunca kanala tam giremiyor maalesef 40 hafta doldurdum hala kanala inmemişti 🤷🏼♀️
DidemYldrm Lamelif benimde büyük canım 100 mm üstüne sezaryen yapıyorlarmış benim 20 haftadayken 21+5 çıkmıştı 50 mm di
Keriminmutluannesi Bi problem olmaz canim, hem ortalama hesaplayınca bebeğin gelişimi 2 hafta önde gidiyo🙃
Dimplesgirll Bana da ilk 30. Haftada başı 2 hafta önde dedi 32 de 1 hafta önde dedi canım acaba normal boyuta dönüyormu senin o haftalarda ilerdemiydi
baby_mama Tugba54 ya acayip karşılamazsanız bir şey soracağım. Doğduğunda koca kafalı mı oluyorlar gerçekten😄 bizimki de kafası hep önde, doğunca nasıl olacağını çok merak ediyorum, gözümde uzaylı gibi bir şey canlanıyor 😄😄