Benım de erken doğum riskim var 33. Haftadayım plesanta da yaşlanma var ve ben bu yüzden gidip medikal muhasebeye sordum yenidoğan yoğun bakımı sigortan var ise tamamen ucretsız devlet karşılıyor , fakat diyelim ki bebek de kalp hastalığı var yada tedavı edilmesi gereken bir rahatsızlığı var ise bu özel olarak muayene altına alındığı için , özel olarak ilaçlar kullanıldığı için ücret talep ederlermiş ama diğer türlü erken doğdu ve tedavı edilmesi gereken bir rahatsızlığı yok ise sadece erken doğduğu için yatması gerekiyor ise ücret talep edilmiyormuş.. tabi hastaneden hastaneye de değişebilir bu durum canım