Gurbetcigelin Bllikli bende kullanıyorum göbeğim mos mor hatta iğne girmiyor bazen ama mecburum kan pıhtılaşması var🙈
Esracim01 Bllikli Hak veriyorum gerçekten kolay değil. Ama bu da imtihan sayılı gün diye diye aylardır yapıyorum yada eşim yapıyor canım 😔 korkuyorsan cesaretli birine yaptır iğnemi ve haftada birkaç gün dediğim gibi masaj yap zeytinyağı ile
Hamileanne Bllikli buz tut geçicektir malesef çok yakan bi iğne bende kullandım bi kaçgün kanımda pıhtılaşma oluşmuştu kovidten dolayı
Bllikli Rabbim kullanan herkesin yardimcisi olsun kizlar çok zor ama bebislerimiz için herşeye değer😊