Biz çilekten aldık epey masraflı oldu ama bi 10 sene kullanıp sonra direkt genç odasına geçmeyi düşündüğüm için gözüm pek görmedi sağlam olsun istedim. Malum izmirde büyük bir deprem atlattık bazı mobilyalarım yer değiştirdi oğlanın odasında hiç bir şey olmadı.