Ulyacan haftadan beri yasiyorum bu durumu artik dayanamiyorum… kizlaaaar nasil ustesinden geliyorsunuz?
Fatos007 Ulyacan Deniz suyu spreyi aldım çok iyi geldi anında açıyor burnumu.Deniz suyu bulamazsanız okyanus suyu da var oda aynı işlevi görüyo.
Ozlemoz Ulyacan hamileliğin ortasından sonunaa kadar doya doya çektim o burun tıkanıklığını koku alma da yoktu doğurdum çocuğumun kokusunu çekiyorum şimdi bol bol yani doğurunca geçiyor hamileyken ise asla 🙅
Buyrenk Uyurken baş ucunuza soğanı 4 e bölüp koyun iyi geliyor birde udi hindi yağını burnunuza damlatabilirsiniz yastığa nane yağı damlatmakta iyi geliyor
esloka mlsmrtgl 37 den bildiriyorum devam ediyor kbb ye gittim burun eto buyuyenılır hamilelikte oluyor doğumdan sonra geçmez ise gel dedı
Smyy34 Ulyacan 36+1 oldm hala geçmedi internetten baktım hamilelikte nezlesi diye geçiyor kiminde hamileliğin başında 1 2 hafta geçirip iyileşiyor kimide doğumdan bı sure sonra geçiyor bilemedim 🤔🤔