Merveerhannn Merhaba kızlarr .. yenidoğan bebek bezi 1 numaramı 2 numaramı daha iyi olur? kasım indirimleri olacak trendyoldan almayı düşünüyorum ama numara konusunda bi fikrim yok
Elfynsmr Merveerhannn ben prima premium care almıştım 1 numarasını 140 adet ama çabuk büyüyolar diyolar 2 numara stoklıcam
Nhl_gndm Merveerhannn bence stok yapma derim olurda bebegin poposuna iyi gelmezse pisik yaparsa değiştirmek zorunda kalicaksin. O yuzden deneme paketi al ve ona gore stok yap derim
Busbushatun Merveerhannn ozellılle yenıdohanda kesınlıkle prıma premıum care onerırım 1 no ıle baslayabılırsın ama 2 ye gecıs cabuk oluhor cok fazla stok yapma ılk gunler 10 tane fılan degıstırıyorsun 1 aydan fazla kullanmassın 1 noyu
Merveerhannn Busbushatun dediğin gibi 1 aylık alayım. Daha sonra pişik durumuna göre bakarım mantklı olanı bu demekki
Ruya26 Prima premium care 210 lu aldık 1 numara.Günde 10 taneden ortalama 3 hafta sonra 2 numaraya geçis yaparız diye düşündüm.