minnoscan bukabu ben hamile olduğumu bilmiyorken 4 haftalıkken crp 188 çıkmıştı😄😄 antibiyotik verdi bi de🤦🏻♀️ Çok şükür bişey olmadı 34 haftaya geldik
Ozdmrkbraa bukabu gerçekten böyle mi dedi doktorun benim 25 çıktı ve gebelik sürecin de normal bi durum bu dedi ki araştırdığım da bende öyle bi sonuca vardım 5,12 yüklemle geçti demek için çok çok alt sınır bir değer isterseniz başka doktora da görünün siz
SeymaK Ozdmrkbraa her hastanenin referans değeri aynı olmayabiliyo belki o hastanenin laboratuvarında 5 yüksek bi değerdir
Ozdmrkbraa bukabu evet çok ciddiyim çok o değere yükselişe geçti diyip sizi korkutan doktor benim değerimi görse enfeksiyon bölümünde yatışa alırdı herhalde hastalığımdan dolayı bu değerin sürekli takibinde olduğum için çok aşinayım buna
Ozdmrkbraa SeymaK hayır crp değeri standar 0-5 arasındadır ben romatiotid artrit taşıyıcısıyım ve benim crp değerim sürekli takipte olmak zorunda sağlık ocağında da versem özel hastanede de araştırmada da başka şehirde de versem aynı referans aralığı olur ki bunu internette de kolaylıkla bulabilirsiniz.