Merhabaa 31+6 haftalık hamileyim. Bugün kontrole gittiğimde 2 hafta gelişim geriliği var dedi. 28 haftada 1.050 kg ydu. Şuan 1.500 kg. 500 gr az dendi böyle devam ederse sezeryanla bebeği alacaklarını söylediler. Kalp atışları çok iyi hareketleri çok iyi kan akışı kordonu güzel düğüm dolanma yok ama bi şekilde bebek yetersiz besleniyor. Bu durumu yaşayıp sağlıklı bebiş dünyaya getiren anneler varsa bilgilendirirseniz çok sevinirimm. İstemsizce korku oluştu içimde. Kızım için endişeliyim biraz böyşe olupta doğum yapan veya düzelen anneler bilgi lütfeenn 🙏🙏🙏🙏😢