Hanımlar biliyorum bıktınız benden sürekli elazığda hastane doktor sorup duruyorum. Fakat heyecanıma verin. Fethi sekin de Emre beye giden var mı? Yada gittiğiniz hastayı azarlamayan güleryüzlü bir doktor? Ben doğumu orda yapmayı düşünüyorum. Özel olarak da Fethi Hanay ve Sami Güngöre gidiyorum. Ayrıca şehir hastanesinde refakatçi alıyorlar mı? Ve ziyaretçi kabul ediyorlar mı?