Uykulugebe Daha önce doğumla ilgili bir tecrübem yok arkadaşlar. Nişan gelmesi olayını da bu süreçte öğrendim. Merak ettiğim Nisan gelmeden su gelir mi? Yani bu durumu yaşayan var mı aranızda? Bu soruyu sormanın nedeni; haftam yaklaştıkça idrarımı tutmakta zorlanmaya başladım hatta dışarıdan geldiğim zaman çoğu kez tuvalete yetisemeyip kaçırıyorum malesef🙈 Su gelirse anlayamam bu şekilde diye korkuyorum. En azından önce nişan gelirse daha dikkatli takip ederim. Şu gelmeden önce nişan geliyor değil mi?
Fatmanurkor94 Uykulugebe benmde dırek suyum gelmıstı ılk dogumda ama merak etme anlarsın tuvaletım varmıs gıbı gırdım ama cıkamadım surekli ıslanıyor akıyor yanı hastene ye gıdene kadar akmaya devam etti hastanede tamamen bosaldı dırek dogumhaneye gıtmıstm
Askim Uykulugebe Cnm su geldiginde, arkasi kesilmiyor, otururken, yürürken, belirli araliklarla devamli geliyor. Anlamaman mümkün degil. Zaten su geldikten sonra 4- 5 saat sonra sancilar basliyor.
Erdem21 Uykulugebe canım su dedikleri öyle dere akar gibi değil ki beyaz akıntının biraz jel hali ama fazla biraz benim suyum geldi. Sonra kanama oldum. Gece 4 gittim öğle 1de doğum yaptm. Tv’de olduğu gibi değil şu geldi biraz sancidan sonra hemen bebek doğmuyor. 8 saat sancı çektik az değil rabbim yardım ediyor
Busrabdullah_123 Askim nasıl geliyor şu normal islaklikmi yoksa alıntı gibimi yani rengi frklimi birde çokmu gelio nasıl anlarız onu cnm
Askim Busrabdullah_123 Rengi farkli degil, ama bende önce banyoda gelmisti, tam emin olamadim, sonra salonda gene gelince anladimki suyum gelmisti. Altima kacirmis gibi baya geldi.
esloka Uykulugebe nişan i cok baz almıyorlar bak sende demissin çişim geldi tutamadım diye suda da oyle adet gibi habersiz gelir cıs bir bir değil
Aysenurcnr Uykulugebe kaç haftalık gebesiniz acaba ? bende siz gibi hergün doğuruyor muyum acaba bu su gelmesi mi idrar mı diye kendimle savaşıyorum
Uykulugebe Aysenurcnr 30. Haftamdayim. Ama erken doğum yapmaktan çok korkuyorum hatta rüyamda 31 haftalıkken doğum yaptigimi gördüm bu da korkumu tetikledi sanırım. Tabi bir de burada yazılan erken doğum hikayeleri…
Ceydaguzelerr Uykulugebe idrariniz ayrıdır onu anlarsınız suyun gelmesi bildiğin çeşme gibi yani onu hissetmiyosun hicbisekilde kokusuz çok net anlarsın hiç kafana takma tatlim
NeslihannK Uykulugebe Bende nisan gelmemişti kuzum sadece 37. Haftada çatı muayenesinde hafif kanama olmuştu doktorum da normal olduğunu söyledi. Benim direk suyum gelmişti ama azar azar degil bi anda boşalmıştı eğer son haftalarınsa her hafta kontrole gitmen lazim orda doktorun söyler suyunun azalıp azalmadigini🤗