Kızlar merhabalar. Bugün kasıklarım a bıçak saplanır gibi ağrı girdi. Görme doktorumla irtibata geçip hastaneye gittim. Bebeğim çok şükür ki iyi ama kesenin kenarında küçük bir kanama var korkulacak bir durum yok şu an haftaya kontrole gel dinlen yat dedi birde iğne verdi 5 günlük. Kanama ne zaman geçer. Kötü sonuçlanmaz değil mi 😔😔