[bilinmeyen] canım bana da geçen hafta verdi 35 haftalık oldum ama bebeğin karın çevresi 38 görünüyordu nts ye girdim hiç hissetmediğim halde sancım çıktı saat 3 buçuk falan dı devlete gittiğim için doktor özel beklemiyor tabi saati gelince gidiyor o yüzden acile gönderdi acilde çatı muayenesi oldum evet çok erken oldu ama parmak ucu kadar yani yarım cm açıklığım var diye adalat verdi doğumu geciktirecek dedi tansiyonum 13 7 olduğu halde yüksek dediler hastanede yatmadım ama çatı muayenesi olduğumdan beri sancılarımı hissetmeye başladım kasılmalarım başladı Çarşamba tekrar gideceğim bakalım ne olacak 🤔