caglanurr Kızlar saçımın sol tarafının sadece ucunu diplere değmeden boyatmak istiyorum odamı zararlı dibe değmeyecek
Rmeysa_1661 caglanurr kuzum boyanın kokusu zararlı diyorlar böyle bitkisel kokusuz marka çok var onlardan alıp boyayabilirsin ama çok dikkatli ol 😊
Deniz-naz caglanurr canım ben boyadım uçlarını bir sorun olmadı boyamida kuaförden aldım roys markası koku yoktu tabi sen iyice araştırıp öyle
caglanurr 34_21_23 önemlimi dedim aman hemen yargılayın gidin kaynana postlarına aldatılma postlarına yorum yapın siz sana düştü önemlimi değilmi
34_21_23 caglanurr yargıladım mı ben ? Kimyasal her türlü sonuçta bunu biliyorsunuzdur elbet. Ve bilip bilmeden günaha girmeyin kaynana postlarına bir kere bile yorum yapmadım aç sayfamı oku. Yada alın siz bilirsiniz 😀
caglanurr Sadeceduygu sanane ! Fikir sormuşum ben doktoruma komple boyayı sordum diplere işlediği için zararlı dedi ama saç ucunu sormadım belki soran olmuştur diye yazdım onunda direk bebeğinden önemlimi demesi gerekmez diyebilirdiki bir fikrin Yok ama bence yaptırma derdi bende teşekkür ederdim hemen yargılamaya ne meraklısınız biri bişey yazsada bulaşsam diye hazırda bekliyorsunuz
halitefe caglanurr kimse bişey dememiş ki size kokusuda zararlı biraz daha sabredin bebeğinizden önemli değil demiş niye herkese saldırıyorsunuz lütfen kalp kırmayın insanlar güzellikle cevap yazmış ne güzel
Aslihan2 Merhaba, lütfen karşılıklı olarak tartışmaya sebebiyet veren yorumlar yapmayınız. Aksi takdirde yaptırım uygulanacağını belirtmek isteriz. İyi forumlar🌸