1235 canim benim kendi evim. Bu yuzden biz dedik ki bebek odasi yapalim. Ama sor o kadr gereksiz ki. Yani zaten anne yani besik var o kocamannn besigi almaya ne gerek vardi diyorum kendi kendime. Allahtan uyguna aldik yoksa ben asla 5-10 bin verip oda yapmazdim. Simdi ona uyku seti besige uyku seti ona korumalik buna korumalik yani birsuru is. Gereksiz bence