Canım öncelikle geçmiş olsun sağlıkla kucağına al yavrunu inşaAllah dahiliye doktoru öncelikle diyet uygulatiyor ve senden 4 veya 6 kere açlık tokluk ölçüp yazmanı istiyor diyetle dengelersen o şekil devam ediyorsun ama dengelenmemisse insuline geçebiliyor sun tabi yine ölçüm yapıyorsun günlük ona göre insülin uniteleriyle oynuyor