merve031 Merhaba anneler 🥰 kalp atış hızı 140 altında ise erkek , 140 üstü ise kız yazıyor. Cinsiyet öğrenen ve bu tanıma uyan annişler varmı? Hurafe de olabilir tabi bunun için sizlere sormak istedim 🤗