Bebeginizin boyu onemli, doktor soyler onu. Ona gore alacaginiz kiyafetlerin kac cm icin olduguna bakarak alin. Ilk 1 ayin sonunda ilk kiyafetleri kuculuyo. Tabi bide bebegin buyume durumuna da bagli. Benimki istisna oldu 🤭 kizim 47 cm dogdu. Premature hicbi sey almamistim, giydirecek kiyafet bulamiyodum. Yenidogan takimlari 2.ayda olmaya basladi. Lcw’den aldigim 0-1 ay tulumlari biz 3.aya kadar giydik. 3.ay dolduktan sonra birden buyudu. Simdi 4 aylik, 3-6 ay kiyafetleri tam oluyo. Cok karisik yani. 🤣 vaktinde ve normal ebatlarda dogarsa ilk 1.ayin sonunda yenidoganlar olmaz. Dedigim gibi bebegin boyu onemli. Cok fazla on hazirlik yapma derim. Dogduktan sonra da insan heves edip aliyo. Bide buyume durumuna gore aliniyo biseyler. Ha bide sunu soyleyim eger kusmasi olursa ilk 3 ay ust kiyafet yetismiyo 🤦🏻♀️ Kizim cok kusuyodu, hic alt kirletmedik ama ust yetismiyodu.