Asdfg Sanırım ilk haftalarda önde giden gebelik regl tarihi uyumsuzluğu olabiliyormuş. Son haftalara doğru (ilerleyen haftalarda) haftası önde olan var mı? Doktorunuz ne dedi?
Deletedmom35 Asdfg 2 hafta öndeyiz ilerleyen haftalarda normale döner dedi doktorum tabi dönmeye bilirde ama sorun olmadıgını söyledi
Bgmbgm Asdfg bnm iki hafta önde çokta farketmiş doktorlar sat tarihini baz alıo amedela benim sat tarihim 39 haftalık olmam lazimken ultrason da 41 cikiorum ama daha doğum yok bebek iri sadece
Heyecanlianne Benimde ilerde 1 hafta 28 normalde ama 29 suan İyi bisey bu aslında doktorum olumlu diyor
MerveAkbs Haftadan beri öndeyiz Şuan 30+4 3 hafta öndeyiz baya zorluk yaşattı bu bize 2 defa şeker yüklemesi yapıldı ama herşey normal çok şükür.