Merveana34 aynı sizin gibi düşünüyordum daha dün doğum yaptım,önce kanama ile hastaneye gittim sonra nstde sancılarımda çıktı sabaha kadar bekledik açılma 2-3 cm dediler sonra sabah suni sancı verdiler saat 3 e kadar açılma sadece 4 cm olmuş ve o sancılara gerçekten zor dayandım doktor açılmanın ilerlemesi için suyumu patlattı ve gerçekten artık gücüm bitmişti beni sezeryana alın diye yalvardım 15 dk içinde sezeryana hazırlandım ve normal doğumu keske hiç denenmeseydim dedim o bitkinlikle sezeryandan çıktığımda da çok kötüydüm yani bendeki tecrübe bu şekilde oldu çok zor bir gün geçirdim