Nadya_ Kızlar merhaba 9+6 günlük hamileyim sabahtan beri ara ara adetin birinci günü gibi koyu kahverengi siyaha yakın kan tarzı bişey geliyor ve belim çok ağrıyor doktorumu aradım fakat ulaşamadım aynı şeyi yaşayanlar var mı düşük tehlikem de var
Aybukeeee Nadya_ ben yasadim hemde hamilelgimn basindan beri su an 36 haftaligim dogumumu bekliyorum sakn aksatma erken dogum ve dusuk riski teskil ediyo muhtemelen progestan verecek bebegin tutunmasi icin acile git doktoruna ulasamadiysan
Aybukeeee Nadya_ benim 7. Ayda 2 defa tekrarladi basta 100 mg ile basladim 200 e cimardi doktor 7. Ayda baslaynca tekrar gunde 400 mg kullandm aksatma doktora görün zaten riskim olan gebeligimde erken olmasina ragmen dun gece 3 de nisanim geldi dogumumu bekliyorum bebek kanala girmis ama 34 haftadan oncesi riskli