Bende şuan 17 haftalığım. 12. Haftada devletteki doktorum kıza benzettim ama göstermiyo dedi. Aynı dönem 2li tarama testinde bir başk doktorda kıza benzetiyorum dedi. 14+5 te özeldeki doktorum kıza benziyo ama göstermiyo dedi. Şimdi 18. Haftada tekrar çağırdılar. Artık gösterirmi sizce?