11.10.2020 Cumartesi sabahı doktorumla planlayıp Pazartesi günü yani40+4 te suni sancı ile inatçı kızımı dünyaya getirme planı kurduk herneyse ben çantamı felan hazırladım heyecanla hastaneye gittim doktorumun yanına girdiğimde çarşambaya kadar bekleyelim gelmezse minik prensesi en son sezeryanla alırız dedi benim ve eşimin moralli sıfır tabi bi heyecanla gittik vardır bunda da bir hayır diyip çıktık hastaneden işyerimize gittik saat öğlen 1 benim sancılarım az az başladı ben yalancı sancı diyip hiç takmadım saat 4 ye tam sancılarım geldi 5 dakıkaya bir sonrasında 4 dakıka 3 dakıka derken sancılarım arttı tabi ben hemen hastaneye gitmedim akşam 10 gibi eve geldim suquat yürüyüş bol bol hareket yaptım artık dayanılmaz olmuştu sancılarım uyumaya çalıştım gece tam 3 ye öyle bir sancı girdi ki anlatılacak gibi değil eşimi uyandırdım beni hastaneye götür diye hemen kalkıp hazırlandık tabi ben bir kıyafetimi giyip 5 dakıka bekliyorum her neyse yola çıktık hastaneye gittigimiZde ebe alttan muayene etti 6 cm açıklık var Doğum başlayacak dedi hemen yatış yaptı serum taktı puan suni sancıya gerek yok kendiliğinden çok güzel açılman oluyor dedi dayanamazsan edipural iğne vuralım dedi ben kabul etmedim Allahım sabah saat 6 oldu benim açılmam 8 cm oldu ama çocuğun kafası kanala girmiyor du. Doktorum geldi sezeryana alalım dedi ben kabul etmedim öğlen saat 1 e kadar 8 cm açıkla sancı çektım en son alttan kontrolde bebegın hala kanala girmediğini kalp atışının yavaşladığını ve acil sezeryana alınacağımı söyledi bebeğimm herşeyden önemliydi doktorumu dinledim ve tam 13.10.2020 de saat tam 14.00 da meleğimi kucağıma aldım öyle tarifsiz bir duygu ki anlatılmaz rabbim isteyen ve bekleyen herkesin kucağına tez zaman da versin.. biraz uzun oldu hakkınızı helal edin 😘😘😘😘😘😍😍