Merhaba hanımlar🥰 38+4 Ara ara sancılarım vardı bugun tv izlerken yatıyodum kalktım yemek yapmak icin bianda sağ karnım ve belime sancı girdi nefes alamadım cok uzun sürdü 1 2 dakika kaldım öyle hastameye haraket ettikce canım yandı😢 hastaneye gittik çatı muanesinde hic açılmam yoktu cok zor dedi doktor ama dogum sancıların başlamış dedi😢 ben normal istiyorum dogumdan sonra yanımda kimseyi istemedigim icin sezeryan istemiyorum. Eve geldim şimdi sancılarımı evde cekmek istedim sizinde hic açılma olmayıp normal dogum yapanlarınız varmı?? :(