seydanurceyhan Bende içiorum hergun decavit kullaniorum 3 aylik hamileyken basladim simdi 6 ayligim ilk basta afedersiniz ishal yapmisti ve migde bulantisi yapiodu acile gittim bu yan etkiler olur dedi bende devamli hergun bitane iciorum ve suan hic bi skintim yok
EdaMinaKele Bana devlet hastanesinde doktor ikili test sırasında vermişti ama kendi özel doktorum kullanma paraben içeriği diye bıraktırdı görüyorum ki cok kullanan warmıs bana neden bıraktırdı onu anlmadım
BebegimiBeklerkenN EdaMinaKele çok fazla var bende ilk bunu kullanmıyordum ama sağlık ocaklari bile ücretsiz veriyormuş
Tahsey BebegimiBeklerkenN öyle diyorsan ben öyle denemedim duydum içen var diyorlar hangisini iyi geliyorsa öyle iç canım 😍
Asiyeomur Bana doktorum herhangi bi vitamin vermedi.Ama sağlık ocağındaki ebem 17 haftalikken verdi ama icemiyorum.Vitamin değerlerimde gayet yerinde ama içmeyi biraktim.Bulantilarim geçtiği haldeyken o ilacı içince bulantim oluyor.