kalben_duam canım herkes 18 oldumu 19 oldumu hissetcek diye bisey yok herkesin gebeligi karın yapısı vücudu ayni değil merak etme sıkıntı yoktur biliyorum hissetmek istiyosun ama biraz dah sabret bir gün ben burdayım anne dicek sana 🤲🏻🤲🏻🙏🏻❤ kimisi 13 haftalikken cinsiyet öğreniyo kimisi 16 olmus hayla öğrenememiş kimisi 16 da hissediyo bebeğini kimisi 22. Haftada hissediyo yani bu demek oluyo ki herkesin gebeligi ayni degil ben hissettim diye sende o hafta hissetceksin diye bisey yok icin rahat olsun 🙏🏻❤