mervebicakci Merhaba güzel anneler ve anne adayları ben bir türlü Sakarya’da kadın doğumcu bulamayan biriyim hep sıkıntı yaşadım ilgisizlik umursamamazlık bir Güler yüz eksikliği fln hiç tam olmadı tavsiyenizvar mı
Asenana mervebicakci medari kesinlikle tavsiye etmem hakkında kötü şeyler duyuyorum sürekli. Adatipta tuba düzcana gidiyorum ben aşırı güler yüzlü bi kadın diyemem. Ama çok iyi bir doktor
Sna-1234 mervebicakci ben Beyhekim e gidiyorum ilk doğumumda da oraya gitmiştim hemşire anestezi herşeyi çok iyi doktorum Sedat Umur çok iyi ilgili bir doktor tavsiye ederim medar I bende iyi duymadım tabi kişiden kişiye göre değişir
Zuzu-54 Bende Tuğba düzcana gidiyorum evet çok Güler yüzlü değil ama ilgisi güzel ve çok hastası olan bi doktor 🥼