Burcukars merhaba ben doktoruma sordum tetanoz mevzusunu , bana dedi ki doğumu hastanede mi yapacaksın evet dedim yani köyde evde falan olmayacak dedi hayır dedim tamam o zaman doğum hastanede olacağı için steril bir ortam olacak o yüzden ben tetanoz olmak istemiyorum doktorum izin vermedi diyeceksin gerekirse imza vereceksin dedi ben de kararsizdim zaten yaptırma konusunda şu anki kararım yaptırmama yönünde