Glnhal 21+2 haftalık hamileyim ve son bir haftadır kaşıntı olmaya başladı Böyle bir durum hiç yoktu son bir haftadır her yerim de kaşıntı olmaya başladı avuç içim özellikle nedenini bilmiyorum ciddi bir rahatsızlık olabilir mi 🤷♀️
Fatmamuduk Glnhal Karaciğer enzimleriniz yükselmiş olabilir bu da gebelik kolestazına yol açıyor ve sürekli kaşıntı yapıyor doktorunuza bi danışın derim 😊
Esrabzdmr Glnhal bir bilgim yok üstte kalsın geçmiş olsun 🙏🏻 Ama bizim burda avuç içi kaşınıyorsa para çıkacak derler 😅
Fatmamuduk Glnhal Arkadaşım da çıktı hatta hala çekiyor, doğumu yakın ve ilaçlar fayda etmedi ama bebekte bi sıkıntı olmadı şükür, tam olarak ayrıntı bilemediğim için yanlış yöndermek istemem, yarın bi doktorunuza danışın derim
Ummahanalbayrak Geçmiş olsun.. Gebelik kolestazı olma ihtimali çok yüksek.. bebek için riskli bir durum vakit kaybetmeden dr. Görüşün.. internetten araştırın derim.