Evet bir çok kişiden bir cok şey duyuyoruz eğer kıza aşagıda erkekse yukarda olur göbekde fazla kıllanma erkek kıllanmamak kız gebelik çizgisi göbeğin altında kalınca kız boydan boya çıkınca erkek derler sizce dogru olanlar ve sizin duydugunuz hurafeler neler hanımlar 😁