Cansubozdemir Kayınvalidem annem bebeğe hastanede bir iki damla su vermek istiyorlar sağlıklı mı sarılık olmaması içinmiş siz verdiniz mi acaba yada vericekmisiniz
minnakmina Cansubozdemir ilk 6 ay su verilmez bizim çocuk doktorumuz dogdugunda verme ishal yapar demişti
Fatmamuduk Cansubozdemir İlk altı ay vermeyin deniyor, tıbbi olarak bi açıklama söyleyemem ama bende doğunca parmağıma hurma ve zemzem sürüp ağzına vermeyi planlıyorum, sünnet olduğu için tabi öyle içirmicem
uraseliminannesi Cansubozdemir Anne sütünden bebek suyu alıyor demişti doktorumuz vermeyin demişti. Eskiler de vardır hani şekerli su vermek şu vermek bebeğe bilmiyorum neden
2020-2020 Cansubozdemir ben anlamıyorum hastanede çocuğa mama verdiriyorlar sarılık olmasın diye mama da su ile hazırlanıyor🤷🏻♀️🤷🏻♀️ Kafayı yicem herkes birşey diyo
mlsmrtgl Cansubozdemir eskiler genelde şekerli su verirler sarılık olmasın diye. Doktorlar ise sağlıklı bulmazlar. Bebeğe ilk 6 ay anne sütü dışında bir şey verilmez.
Cansubozdemir Bende hiç anlayamıyorum ne yapmıcam bilemedim anne sütünden su alıyor ama ememezse su ihtiyacını karşılayamıyormus ilk emmeyi bilmediğimden vermek lazım diyor eskiler kararsızım çok
Yenianneadayi2208 Cansubozdemir ben verilmez diye biliyorum.En iyisi doktorunuza sorun , daha net olsun sorunuzun cevabı.
Babypnd Cansubozdemir evet vericem hepimiz böyle büyüdük zaten . Ayrıca suyun hiçbir zararı yok bu konuda doktorlara katılmıyorum susuzluktan böbrekle ilgili sıkıntı yaşayan bebekleride çok duydum.
zepbjk Cansubozdemir Hayııır verilmezzz. Artık bu hurafeli nesli aydınlatalım lütfen. Gerçi sizinki iyiymiş tuzla ovmak isteyen kayınvalide vardı 😂