Mrb anneler size bi soru sormak istiyorum 26+4 bn oğlumdan dolayı yürüyüş yapamıyorum ve yapamadığım için doğumumun zor geçmesinden korkuyorum yürüyüş yapmayıp doğumu kolay geçen var mı yani her doğum zordur ama bazıları diğerlerine göre bi nebze daha kolay geçiyor bilgisi olan yazarsa sevinirim😄