RcpMrv 33. Haftada erken doğum riskim vardı benim de 2 cm açıklığım vardı. Bir gece yattım hastanede ciğer gelistirici yapıldı İlaç kullandım şuan 38+0 yarın sabah sezeryan doğumum var. Korkma Allah’ım sağ salim vaktinde kavusmayi nasip etsin insallah. Hep dinlen iş yapma,çok geçmiş olsun ♥️