Meloss37 mom0606 canım bence Bi doktoruna bildir olmazsa hastaneye gidebilirsin bebek kaka yapınca öyle oluyor diye duymuştum ne kadar doğru bilmiyorum
alindas Suyunla beraber bebeğin kaka yaptıysa o olabilir mi? Pek bilgim yok okuduklarımdan söyledim ama🤷🏻♀️
Mirammm mom0606 benim son haftalarda yeşil akıntım oldu vajinada mantar olmuş fitil verdi geçen yıl dr daha sonra yeşil akıntı kesildi
ervvagul Yeşil akıntı enfeksiyon dan olur ben de şu an yaşıyorum aynı durumu 38 haftalığım bazen yeşil jel gibi bazen akıntı nın yeşil hali gibi geliyor. Doktor son haftalarda çok olur böyle dedi
Tibektas mom0606 bence enfeksiyon gibi bahsettiğiniz şey bi doktorla görüşün derim , ne güzel sabretmiş beklemişsiniz ben 39+4 deyim 40 dolar dolmaz suni ya da sezeryan isteyeceğim sabredemiyorum daha fazla
mom0606 Tibektas bende sabredemiyorım ama suni olmadan kendi gelsin istiyorum normal doğumun hem sevabını hem sağlıklı yanını yasamak istiyorum