Handankurt benimde 12 haftam bitmek üzere ama 5 aylık gibiyim kızımdada böle olmuştu maalesef iç karnım yok, kızımdada 5 aylıkken doğuma nezmaan gdiosun dolardı hatta son zamana kadar herkes ikiz sanıyordu ama annemede sordum oda böyleymiş 2 ayda hamileliği belli oluyormuş işin garip tarafı bu göbekle hala kotlarıma sığmıyorum yüksek bel ondanmı bilmemde şuana kadar 1 kilo anca almışımdır çünkü ilk 2buçuk ay 3 kilo verdim valla nolcaz bilmiom sağlıkla gelsinlerde hepsi aşılır,