Kdrpkts Kizlar 31 haftalık oldum çok şükür ama bugün adet sancisi gibi ağrım var sağ kaisigimda. Eşim nöbete olduğu için hastnaeye gidemedim bu haftalarda bu tarz ağrılar olması normal mi yada yaşayan var mı
Sdhs06 Kdrpkts ben de 30 haftalıgım bugün aynısı ben de de oldu hafif karın Ağrısıyla Kaşık ayrışır var Gibi midem de bozuk bi tedirgin oldum bende
aezgi Kdrpkts daha dün böyle post actım aynı sorun bendede var canım 31 haftalığım 4 5 gündür özellikle aksamları bebeğimin haraketleri tam vajinamda ve haraket ettikce sanki regl ağrısı gibi ağrı yasıyorum canmı yakıyor
Plump27 Kdrpkts benim de oluyor karın ağrım bazen regl sancısı gibi geliyor sanki birazdan adet olacakmışım gibi. Çünkü çok benziyor. Herhalde bebek artık doğum için yalancı sancı yapıyor diye düşünüyorum. Nedenini bilmiyorum. Bazen de uzanıp kalkmaya çalışırken ıkınma geliyor nedense. Herhalde bebek erken gelir bu gidişle diyorum. Ya da çoğu kişide oluyor farkında değiller.
Sdhs06 Kdrpkts adet sancısı değil de onun hafifi gibi gelip geçiyor hani uzun süreli olmuyor bebek buyuyor ya canım ondan oluyormus heralde ya ben de azınce post açtım oradaki arkadaşlar öyle dedi
Sdymzlm Bende 31+5 im dün ve bugün bendede oldu aynısı. Adet ağrısı gibi çok hafif, kısa sürede geçti ama 2, 3 defa oldu. Normalmi bilmiyorum cuma kontrolüm var soracağım doktora.
Kdrpkts Sdymzlm benimde haftaya kontrolüm var netten baktım yalancı sancı falan yazito ama bu o mu bilmiyorum