Bugün çatı muayenesi oldum normal olacak gibi ve kendimi çok sıktım sanırım pelvis kemiklerim resmen ağrıyor pazartesi korona testi yaptırdıktan sonra salı yatışımı verecek doktor ama şu an doğum belirtisi yok fitil uygularız dedi sancını getiriyormuş çok mu fazla oluyor korkuyorum valla salı doğumu başlatıcaklar heralde bu durumu yaşayan var mı nasıl fitil olayı acaba